Search
Search
Close this search box.

Klantenservice

Hallo! Hoe kan ik je helpen?

Klachtenregeling

Heb je een klacht over onze producten of onze service? Duizendmaal sorry. Tevreden klanten, daar dat vinden wij echt super belangrijk!

Je hebt een klacht. Hoe nu verder?

  • Wij nemen je klacht uiterst serieus en horen graag van je. Je kunt hierover het beste contact overnemen met onze klantenservice.
  • Heb je liever direct telefonisch contact? Onze collega’s van de klantenservice staan voor je klaar. Je kunt ze bereiken op: 0180 – 43 75 68.
  • Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
  • We hopen natuurlijk niet dat het zover hoeft te komen. Vanaf  2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Winkelwagen
De waardering van www.nedsoft.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 8.8/10 gebaseerd op 913 reviews.
Scroll naar boven