Als u in het ritten overzicht problemen ervaart met het scrollen dan zou er lokaal in de app iets mis kunnen zijn.
Als u 1 van de onderstaande problemen ervaart zou dit opgelost kunnen worden door middel van een App reset.
– Kan niet verder scrollen. Laadt icoontje blijft draaien!?
– Blijf steeds dezelfde datums tegen komen tijdens het scrollen!?
App resetten
Als het opnieuw opstarten van de app of telefoon niet de oplossing biedt dan zou u de app volledig kunnen resetten.
Let op: De uit te voeren stappen zijn anders voor Android & iPhone toestellen!
Stappen voor iPhone
Bij gebruik van een iPhone of ander Apple model kunt u simpelweg de app verwijderen en opnieuw installeren via de Apple app store
Stap 1:
Zoek de Rittenregistratie Plus app en houdt het icoontje enkele seconde ingedrukt
Er zou nu een kruisje tevoorschijn moeten komen. Tik op het kruisje.
Stap 2:
Kies voor de optie “Verwijder app”
De app is nu succesvol verwijderd!
Stap 3:
Open de Apple app store & installeer de app opnieuw.
Zoek in de app store naar “Nedsoft Rittenregistratie Plus”
Stappen voor Android
Bij gebruik van een Android toestel zijn de stappen iets ingewikkelder
Let op: Voorbeeld afbeeldingen kunnen afwijken!
Stap 1:
Open de instellingen van uw mobiele telefoon en kies voor de categorie Apps.
Stap 2:
Zoek in de lijst met apps naar “Ritten Registratie”
Stap 3:
Kies voor de optie “Opslag”