Als u een foutmelding krijgt bij het inloggen kan dit meerdere oorzaken hebben.
– Controleer eerst goed of het mailadres en wachtwoord correct zijn ingevuld
– Let ook op eventuele spaties achter het mailadres
Wachtwoord wijzigen
Indien de foutmelding blijft bestaan adviseer ik u eerst het wachtwoord te wijzigen en het inloggen nogmaals te proberen.
Zie onderstaande FAQ pagina voor deze stappen:
App resetten
Als de wachtwoord reset in het uiterste geval niet de oplossing biedt dan zou u de app volledig kunnen resetten.
Let op: De uit te voeren stappen zijn anders voor Plus & Play & Inbouw trackers!
Stappen voor iPhone
Bij gebruik van een iPhone of ander Apple model kunt u simpelweg de app verwijderen en opnieuw installeren via de Apple app store
Stap 1:
Zoek de Rittenregistratie Plus app en houdt het icoontje enkele seconde ingedrukt
Er zou nu een kruisje tevoorschijn moeten komen. Tik op het kruisje.
Stap 2:
Kies voor de optie “Verwijder app”
De app is nu succesvol verwijderd!
Stap 3:
Open de Apple app store & installeer de app opnieuw.
Zoek in de app store naar “Nedsoft Rittenregistratie Plus”
Stappen voor Android
Bij gebruik van een Android toestel zijn de stappen iets ingewikkelder
Let op: Voorbeeld afbeeldingen kunnen afwijken!
Stap 1:
Open de instellingen van uw mobiele telefoon en kies voor de categorie Apps.
Stap 2:
Zoek in de lijst met apps naar “Ritten Registratie”
Stap 3:
Kies voor de optie “Opslag”
Stap 4:
Kies voor “Gegevens wissen” & tik daarna op Ok
Deze optie heeft geen invloed op de ritten of voertuig gegevens! Die zullen niet verloren gaan!
Probeer na bovenstaande stappen opnieuw in te loggen!