Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Klantenservice

Hallo! Hoe kan ik je helpen?

Top 10 veelgestelde vragen

Wat is de leveringstermijn?

Als je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur besteld, is je bestelling in 99% van de gevallen de volgende werkdag al in huis. Tijdens feestdagen kan het zijn dat je pakket later wordt bezorgd.

In het weekend besteld?
Als je op zaterdag middag een bestelling bij ons hebt geplaatst, dan wordt je bestelling op maandag verzonden. Je bestelling wordt dan op dinsdag bezorgd. 

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kan bij ons gratis je bestelling annuleren of wijzigen, zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden. Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan contact met ons op via 0180 – 437 568 of stuur ons een bericht via het contactformulier.

Als je bestelling al verzonden is, ontvang je van ons een track & trace code. Neem zodra je je pakket van ons hebt ontvangen contact met ons op.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, onze producten worden ook verzonden naar België. Wil je je bestelling naar België laten versturen? Dan betaal je € 9,50 aan verzendkosten.

Garantie bij Nedsoft

Op al onze producten ontvang je 2 jaar garantie. Onze garantie dekt alleen fabricagedefecten. De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is daarnaast ook ongeldig als onbevoegde personen wijzigingen of reparaties uitvoeren aan de trackers.

Betaalmogelijkheden bij Nedsoft

Bij Nedsoft kan je betalen met alle gangbare en veilige betaalmethodes. Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethodes:

  • iDeal Eenvoudig betalen vanuit de online bankomgeving van je eigen bank.
  • PayPal Betaal snel en eenvoudig met de grootste online wallet van de wereld.
  • Creditcard Snel en eenvoudig betalingen via je creditcard.
  • Apple Pay Handig voor alle iOS & Mac gebruikers.
  • Vooruitbetaling

In de toekomst zullen wij nog meerdere betaalmethodes toevoegen.

Hoe kan ik retourneren?
  1. Neem contact op met de klantenservice van Nedsoft. Je kunt ons bereiken via:
    -Neem telefonisch contact op met 0180 – 43 75 68.
    -Stuur ons een bericht via het Retour formulier
  2. Naar aanleiding van het gesprek sturen wij je een retournummer op.
  3. Je kunt je retour afgeven bij ieder PostNL punt.
  4. Bij binnenkomst van je pakket gaan onze collega’s aan de slag met het verwerken van je retour
  5. Als de retour is verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
Hoe snel wordt ik terug betaald bij retourneren?

Wij doen ons best om binnen 14 dagen na de herroeping van je bestelling het geld op je rekening staat. 

Hebben jullie een keurmerk?

Jazeker! Wij zijn sinds 2018 lid van van WebwinkelKeur. 

  • Adresgegevens door ons gecontroleerd zijn.
  • Contactinformatie als telefoon, e-mail, KvK en adres goed vindbaar zijn.
  • Je zonder problemen gebruik kunt maken van je 14 dagen bedenktijd (bij ons 30 dagen)
  • Je jouw geld binnen 14 dagen na retour terug hebt.
  • Prijzen duidelijk vermeld staan
  • Je echte reviews over de webshop kunt delen en bekijken.
  • Wij hebben ingestemd met de WebwinkelKeur gedragscode.
Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief btw?

Al onze prijzen zijn vermeld excl. btw. Wij hebben hier bewust voor gekozen, omdat de meeste klanten van ons zakelijk bestellen.

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel waar je producten kunt afhalen. Maar je kan onze producten op voldoende plekken bestellen. Namelijk via onze eigen webshop Nedsoft.nl maar ook via Coolblue of Bol.com.

Winkelwagen
De waardering van www.nedsoft.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 8.9/10 gebaseerd op 1008 reviews.
Scroll naar boven