Op dit moment ervaren wij een storing bij 1 van onze Simproviders, hierdoor is het mogelijk dat uw unit’s geen live locatie doorgeven. Wij hopen dat het probleem zo snel mogelijk is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

Search
Search
Close this search box.

Klantenservice

Hallo! Hoe kan ik je helpen?

Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je product niet bevalt zoals je had verwacht of dat er iets mis is? 
Bij ons kan je je bestelling of een deel daarvan gratis binnen 30 dagen retourneren.

Let bij het retourneren van je bestelling er op dat het product indien redelijkerwijs mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd wordt. Bij een eventuele beschadiging aan het product kunnen wij een waardevermindering  in rekening brengen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@nedsoft.com.

Je kunt je product gratis retourneren via: PostNL.

Ons retouradres
Nedsoft B.V.
Postbus 4100
2980GC Ridderkerk
Nederland

  1. Neem contact op met de klantenservice van Nedsoft. Je kunt ons bereiken via:
    -Neem telefonisch contact op met 0180 – 43 75 68.
    -Stuur ons een bericht via het contactformulier
  2. Naar aanleiding van het gesprek sturen wij je een retourlabel op
  3. Je kunt je retour afgeven bij ieder PostNL punt.
  4. Bij binnenkomst van je pakket gaan onze collega’s aan de slag met het verwerken van je retour
  5. Als de retour is verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.

Wij doen ons best om binnen 14 dagen na de herroeping van je bestelling het geld op je rekening staat. 

Winkelwagen
De waardering van www.nedsoft.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 8.8/10 gebaseerd op 904 reviews.
Scroll naar boven